torsdag 4 september 2014

De första bilderna från mitt The Sims 4


 Köpte spelet kl 10 i dag så fort affären öppnade och rusade hem! Har spelat sedan installationen var klar vid 10:45 och måste säga att jag gillar spelet. För ni som oroar er för laddningsskärmen så har den längsta varit 13 sekunder hos mig. 
Första simen jag spelade med ett tag var min self-sim men där tog jag inga bilder så här är de första bilderna och de kommer från en helt ny sim som heter Caroline. 

 Målningarna i spelet ser för roliga ut! Detta är den första tavlan i mitt spel. Döpt till Llama. 

 För att vara så dålig på målning är hon bra mycket bättre än vad simarna i The Sims 3 var vid samma nivå (nivå 2).

 Första vännen i spelet. 


 Min sim är prydlig och rättar gärna till sina kläder mm i spegeln.

 Laga mat kan göra ont. 


 Hon har inte lärt sig att hygien går hand i hand med matlagning :P

Hon blev flirtig efter ett tag och målade då denna bild À la The Sims 3.

Jag ska som sagt försöka göra en The Sims 4 Let's Play men eftersom att reglerna för legacy inte är färdiga riktigt än så väntar jag tills dess. Hoppas på att de sista reglerna kommer inom en vecka. 

1 kommentar: