lördag 7 december 2013

Salmon - del 4

 Ingen dog men Eleanor vägrade göra sig synlig så jag tog deras pick och pack och flyttade till en tomt lite längre bort och då mina damer och herrar behagade damen dyka upp.
 Det nya huset är en tråkig lite grön låda tills de har mer pengar. 

Familjen fick knappt leva sig in i sitt nya hus innan våren kom.

Våren kom och Hector bestämde sig för att växa upp. 

Grrr,  vilken snygging. Måste byta kläder.

Eleanor gillar dock Hector även i den hemska träningsdräkten. 

Efter att ha överlevt den hemska elden har Prudence fått en ny syn på världen. Hon kan nämligen göra ALLT! Till och med titta ner på den som styr henne. I don't think so young lady!

 Hector som har blivir befodrad och nu sedan ett tag tillbaka nått nivå 10 (och därmed uppfyllt sin livslånga önskan) i musikkarriären slutar aldrig prata om detta. Undrar om Eleanor snart slår till honom eftersom hon tyvärr ej kan jobba, 

Anabelle kan nu allt och visar detta  med att gå i vägen för alla och även försvinna vilket gör mig galen.

Pappa Hector älskar henne dock även om hon inte verkar vara så förtjust i den hemska klon! 

Så händer något som är väldigt ovanligt *host* jag menar vanligt i en PGC. Små söta barn växer upp och storasystrarna är väldigt glada. 

Capricia växer upp med... blont hår?! Hon med hur är detta möjligt?! Vem bär på den genen!?! 

Tisha blir en riktigt grinig småbarnsunge med fel färg hon med.

Samma dag som två bebisar blir småbarn blir Anabelle barn.

Anna-Marie blåser och blåser. Undra om hon har någon röst kvar efter denna dag.

Anabelle precis som alla anda barn i denna familj får äta en tårtbit stor som deras huvud som första fasta födan. 

Ser ni vad jag ser? Hon är gravid! 

Capricia gör de mest söta uttryck. 

Tisha grinar och vägrar visa ögonen för er så jag har totalt glömt bort vilken ögonfärg hon har...

Har äntligen lyckats använda de där skorna! Har längtat så och det är Anabelle som får äran. 

Undra om det är Hector som lär Capricia alla de där ansiktsuttrycken.

Eller så kanske de är Ann-Marie

Nu ser i alla fall det inte ut som om flickan är adopterad. Det finns ju två blondiner. Kanske är Eleanor adopterad OO. Eller Hector kanske inte är pappan?! 

Vilken min Tisha ger de andra. Skulle inte vilja dela rum med henne. Fast nu när jag ser hennes egenskaper kanske jag skulle våga det ändå. Hon är god, virtuos och blyg. Vad skulle hon kunna göra för skada?

Pappa Hector orkar inte med sin familj längre (vilket jag kan förstå). Den gamla gubben står hellre ute och letar efter stjärnor. Notera att jag har glömt att byta hans kläder. 

Medan pappa Hector stjärnskådar får mamma Eleanor ta hand om barnen. 

Vem kör henne till sjukhuset? Pappa Hector är nämligen upptagen med att titta på sin alldeles egna stjärna Harry Potter den II. Ingen? Nehe då blir det en hemma födsel igen.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar