måndag 9 december 2013

Salmone - del 5

 EN POJKE! Äntligen! En liten Corbin blev det.

 Prudence har ett nytt intresse -rymden. Varje gång hon självmant går för att klä ut sig så blir det i rymddräkt. 
 Det första tonåringarna i huset. Ann-Marie har fått en bubbelgums färg på sina kläder. Tycker faktiskt om det även om det är något jag aldrig skulle ha på mig. 

 Prudence fick också kläder jag aldrig använt innan. 

 Hector har äntligen lämnat stjärnkikaren och spelar nu gitarr när han är ledig, vilket gör att jag har stängt av ljudet på mitt spel. Prudence verkar ju i alla fall vara imponerad.

 Familjen bokmal... Hector är på jobbet så den stora frågan är vem som har koll på barnen.

 Ann-Marie blev så imponerad av sin pappa när han spelade att hon självklart också måste börja. Så nu när Hector inte använder gitarr-jäveln (ursäkta språket) så använder Ann-Marie den. Det hemska är att 3 barn har egenskapen vituos så när Hector dör och Ann-Marie flyttar ut finns det fortfarande 2 barn kvar som kommer plåga mig. 

 Prudence det är en underbar tonåring. Med familjens nya dator hackar hon under nätterna och drar in minst 75 simdaler per natt. Vilket denna familjen behöver om huset ska kunna möbleras så som jag vill. 

 Anabelle är tyvärr en mycket ljudlig unge precis som Ann-Marie. Istället för att spela en gitarr så tränar hon i samma rum som Ann-Marie spelar gitarr. Övervåningen är numera ett ställe som jag inte besöker med ljudet på. 
 
 En ny trädgård skapas nu när sommaren har rullat in. Dessutom så ska Eleanor snart få jobba igen. 

 Kom igen Corbin! 

 Jaja din slöa gubbe dra ut på det! Varför kan han inte springa till tårtan så jag kan få veta om jag har en arvinge eller ej!

 Du måste skämta! BLOND?! BLOND!!!! Vem är det som driver med mig?

 Ann-Marie verkar i alla fall nöjd. Nu kommer ingen mera fråga om hon är adopterad eftersom att familjen Salmon håller på att skapa en arme med blonda ungar. 

 Anabelle  har tagit över Prudence fascination för rymden. 
 Se så nöjd ut hon ser ut. Första dagen på jobbet på över ett år. 

 "Hur stavas nachos?"
"Tyst Annabelle!"

 Så så stolt han ser ut när han kommer hem från jobbet. 

 Så vad det dags för balen. Se så söt Ann-Marie är i sin fina klänning. 

 Prudence har problem med sin balklänning dock. Vet inte varför med tanke på att det är en klänning från EA så det borde ju inte vara några problem. 

 MEd tonåringarna på bal och de andra ungarna i sängen passar Hector på. 

 Söta de är. 

Vi avslutar denna del med en bild på de nyblivna barnen. Capricia och Tisha är nu barn och jag behöver inte få gråa hår på grund av alla barnskrik. 

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar