onsdag 29 oktober 2014

Lililicious - Säg inte nej, säg kanske kanske kanske!

 Don är ingen mästare på att hacka men Lililicious börjar varje morgon med att lämna äggröra på spisen! Vilken fullkomlig idiot jag måste vara...

Jag tror minsann att Don har gjort en sim-self också. 

Medan Don spelar sim kommer Lililicious hem från jobbet. Jag glömde läsa vad som hände men sur gjorde det henne i alla fall! 

 
Don har dock en idé som muntrar upp Lililicious men grannarna är inte lika imponerade... 

 Fanns inte denna som tavla i Sims 3 eller 2? 

Jaha där kom räkningarna och alla pengar som de sparat försvann upp i rök. Det är stressande att spela med så liten budget. 

Som om dagen inte kan bli sämre!!! Lililicious tackar nej till Dons frieri. Vilken idiot... 

 Don gömmer sig för resten av världen i redan förödmjukelse.
 
NO YOU DON'T!!!!! 

 
I redan plåga så dör Don på grund av att Lililicious sa nej. 
Se nu vad du gjort din idiotiska sim! 
Grimmen fastnar mellan handfatet och väggen så Lililicious kan inte be om Dons liv. Jag fick resetsim för att då saker att hända. Alla hade fastnat och jag förlorade Don. 

Inte morbid alls... 
Hon lipar över mannen hon indirekt dödade och lämnar hans grav vid sängen.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja jag blev otroligt irriterad kan jag säga när han gick och dog

      Radera