lördag 25 oktober 2014

Lililicious - Säng problem

 Det här med att det blev bättre konst får jag ta tillbaka! Jaja jag sparar Lililicious tavla ändå och döpte den till Home Sweet Home

 Don kommer över på besök. 

 Att flörta var dock svårare än vad Lililicious trodde och hon tittar förtvivlat upp på mig när hon blir nobbad.
Titta inte på mig din dåliga kopia! Jag skulle aldrig bli nobbad...

 
 Det går dock bättre till slut och dagen efter får Lililicious både en befordran och en inneboende. Uteboende? Vet inte riktigt vad man ska kalla de när de sover över öppen himmel. 
 Älskar Don och Lililicious min på tredje bilden! De ser så skeptiska ut >.<

 Don får jobba med programmering då det ger bäst betalt och vi måste få ett hus NU! Att få pengar i det här spelet är svårt och ger Gud (mig) nervsammanbrott.

 Dons min! 

 
 Yes! Don får Lililicous (mig?) på fall. 

Det finns dock ett problem kvar, de vägrar dela säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar