måndag 18 augusti 2014

Bilder från familjen Black i Drifters End

Jag är just nu i ett sådant läge då jag inte kan spela på en och samma familj en längre tid utan att tröttna. Så efter att ha spelet någon timma på familjen Hope så fixade jag till Drifters End som ni kan hitta HÄR. Staden är otroligt vacker men saknar festivalområde då den kom ut innan väder. Jag fixade till en festival och la sedan till alla simar som man kan hitta i familjen Hopes Sunset Valley. Gillar verkligen de simarna och många ser bra ut medan andra är alldagliga vilket gör att man få en bra blandning. Tänkte jag visa lite bilder från familjen Blacks första vecka i Drifters End.
Rachel Black och hennes man Jessie Valentine. 
Hon är sparsam, fiskare, prydlig, har bra sinne för humor och neurotisk.
Han är ivrig, klumpig, god, hopplös romantiker och lätt imponerad. 




  
Huset 


 























 
 

Ja där var ett par bilder från de första dagarna av familjen Blacks liv. Efter att ha spelat ett tag på dem så måste jag säga att jag gillar dem. Brukar aldrig skapa två simar samtidigt och jag brukar aldrig låta dem att de livsönskningarna de har. Försöker dessutom snabbspola så lite som möjligt. Så lägger väldigt mycket tid på små detaljer. Försöker få ett så realistiskt liv för dem som möjligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar