onsdag 27 augusti 2014

Familjen Hope - tio dagar närmare The Sims 4

 Det känns så konstigt att det är mindre än en vecka kvar tills The Sims 4 släpps i USA. Jag ska försöka hålla mig och inte titta för mycket på Let's Play. Vill utforska spelet själv. Tänker (om jag klarar det) bara läsa någon recension på spelet för att se vad spelet för för kritik osv. 

Lilian älskar det nya köket och lagar familjen deras första gemensamma frukost. 


Eftersom att barnen inte fick visa sina traditionella "Vi växer upp och måste därför skela med ögonen!" så väljer Sky att visa upp denna min nu. 




Både Sky och Cordelia har önskningar om att lära sig färdigheter och leka med leksaker medan Alice mer önskar sig att vara med mamma och pappa.

Lilian älskar kyla och spenderar gärna tid ute med Alice. 


När den allsmäktige ledaren (notera: jag) lägger ut mammas trollstav så är Alice först på den.


Alice och Sky blir bara bättre och bättre vänner. Cordelia lever i sin lilla egna värld med sin låssas kompis. Hade tänkt att hon antagligen skulle föra vidare familjen då hon både va häxa och hade mammas hår men gillar både Sky och Alice bättre...

Har aldrig varit speciellt mycket ute med mina simar men den här familjen spenderar flera timmar ute med att bygga snögubbar och ha snöbollskrig. Familjen är dessutom den ända i hela Sunset Valley som lämnar ett kubbspel ute hela vintern...

Mer imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar