söndag 17 augusti 2014

Familjen Hope

Jag tänkte att jag skulle göra en typ av nedräkning fram till The Sims 4 (den 4 september). En liten kalender skulle man kunna kalla det. Varje dag fram till den 4 ska familjen Hope underhålla er och mig. 

 Lilan Hope är en otroligt barnslig häxa som älskar våfflor och barnmusik och som önskar att hon hade den perfekta trädgården. 

Även om familjen Hope inte är en legacy så drog jag ner Lilians pengar till 7000 § innan jag började bygga huset. Vill inte ha det för lätt medan jag spelar.
 Vet inte om ni märker något på bilderna än men jag har ett ljusmod i mitt spel och jag tycker det gör enorm skillnad. Titta på vattnet. 

 Whiii 
"I believe I can fly!"

 För att få ihop pengar till den nu tomma huskassan så skaffar Lilian sig ett jobb inom vetenskap.

 Säga AH! 

 Lite snabb information nu. Förutom att jag lagt till flera olika tomter i Sunset Valley så har jag även raderat ut alla och då menar jag ALLA simar som levde där innan. Jag har skapat egna och snurrat runt på internet efter flera nya simar som nu lever och bor i staden. Här är den första simen Mr Owen Biggs. 

 Även den snygge Philip Bayer finns nu att skåda i Sunset Valley. Han har fru och två barn om jag inte minns fel men det kommer inte hindra Lilian från att försöka fånga hans hjärta. 

 Vilket sätt är bättre än att få en man att fall för dig medan man leker tage? 

Även om Lilian tycker illa om att bli taken ;) 

Men eftersom både Owen och Philip har partners och barn hemma som väntar får Lilian spendera sin kväll ensam med en bok. Stackars flicka... 

Mer i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar